Nekad sixteno123 | Ban Överklagan [Manizzz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sixteno123

Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198349828716/

Ditt Hex-ID: steam:11000011738426c

Vad är din discord tagg? sixteno123

Vem var det som bannade dig? manizzzzz.

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-05-09 191231.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Var inte så smart helt enkelt. Min voice chat sluta fungera på min dåvarande server jag körde på valde då att gå in på unive och prova där allt funka fint. Jag valde då att "lalla" lite inget överdrivet och eftersom jag var ickemedlem fick jag en rätt saftig bann vilket är förstårligt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Som jag berätta var endast inne för att prova min voice chat. Och jag sprang förmodligen runt och lallade med folk, kommer helt ärligt inte ihåg vad jag gjorde men tror bara jag var allmänt jobbig. Vill också vara tydlig med att jag ej vara där för att rpa bara testa min voice chat.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej en rätt förstålig bann. eftersom jag var där inne och lalla och förstörde så förstrår vad jag har gjort för fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit temporärt avstängd innan men har inte rpat här på ett tag så minns inte riktigt vad jag gjorde. Men jag har tagit lärdom av mina bans och varit mod/staff på andra serverar tidgare så har koll på läget

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte lallat bara lämnat men det blir så att man inte tänker sig för när man redan spela på en annan server så det var dumt

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja då!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka