Accepterad SixtenLagerfeldt | Medlem ansökning [bizzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SixtenLagerfeldt

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Sixten Lagerfeldt

Vad är ditt discord namn? sixtenlagerfeldt#9742

Vad är ditt födelsedatum? 6 September 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer vara baserad i det nuvarande Zaza-family, Han kommer vara en 30 årig man med mycket erfarenhet utav kriminalitet i andra olika städer. Han jobbar mest knark handling och droger overall. Han är ursprungligen ifrån skåne men har rullat runt i olika städer pga sitt yrke. Han har tagit kontakt med ägaren Zaza-familjen (Albin Persson) och har kommit överns om att jag ska hjälpa till med knarkhandlingen pga mina tidigare egenskaper. Han är född i Höör, Skåne vilket ger han hans härliga skånska brytning. Han är 23 år gammal och heter Lucas. Har alltid haft ett stort intresse för bilar och film vilket är hans stora passioner efter droghandlingen. Han skulle helst äga en Porsche 911 efterssom det är hans favorit bil. Han har 2 bröder, Alfred och Hugo. De bor båda 2 i stockholm och jobbar med riktiga yrken som Pilot och Mäklare. Han är normalt en väldigt glad person och är öppen för att göra olika grejer. han är absolut inte blyg

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med roligt och realistiskt rp som tilför ett större band mellan de olika spelare och de olika gängen. Att kunna skapa scenarion är det bästa jag vet och detta skulle vara en rolig grej jag kan göra med zaza

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska spela olika scenarion för att det är kul och för att båda sidorna av parterna har kul, inte bara för att vinna situationen. Att bara satsa på att vinna scenarion kan leda till fail rp och metagaming då man gör allt i världen för att vinna

Hur hittade du Unive? Kompis

Vidare till muntlig lycka du har 48 timmar på dig innan den automatiskt blir nekad lycka till

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka