Nekad SixtenKarlsson | Medlem ansökning [Ralle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SixtenKarlsson

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo Karlsson

Vad är ditt discord namn? cam3lba11s#2104

Vad är ditt födelsedatum? 10 Februari 2006

Berätta om din karaktär. Sixten Karlsson är en fascinerande karaktär i GTA Roleplay-världen på FiveM. Han är en man med ett mystiskt förflutet, vars närvaro kan skapa spänning och drama i varje situation. Med en skarp sinne och ett lugnt yttre är Sixten en person som inte lätt avslöjar sina avsikter eller känslor.

Utseendemässigt kan han ha en robust och tuff framtoning, med skäggstubb och klädd i slitna men ändå stilrena kläder som speglar en person som har sett mycket men fortfarande håller stilen.

När det kommer till personlighet är Sixten känd för sitt strategiska sinne och sin förmåga att hålla sig kall under tryck. Han är inte främmande för att ta risker, men varje steg han tar är noga genomtänkt för att maximera hans chanser att överleva och lyckas. Trots sin härdade yttre fasad kan han vara oväntat empatisk och lojal mot de han anser vara sina vänner och allierade.

Sixten är en mångsidig karaktär som kan passa in i en rad olika situationer och sammanhang inom GTA Roleplay-världen, från att vara en skicklig mekaniker till en taktisk kriminell mästare. Hans närvaro lämnar alltid en aura av spänning och mysterium, vilket gör honom till en minnesvärd och engagerande figur för andra spelare att interagera med.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med högkvalitativt rp då jag kört mycket innan. Jag gillar även när andra har kul därför kör jag och skapar roliga scenarion som andra ska tycka om. Jag tycker om att jobba och av mina erfarenheter känns det som att alla rp servrar behöver arbetskraft och det är där Sixten kommer in.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att agera eller fatta beslut som gynnar den andra sidan eller en annan part, istället för att enbart fokusera på ens egen framgång eller fördel. Det kan vara ett medvetet val för att skapa balans eller för att förstärka spänningen och dynamiken i en situation. Istället för att bara skjuta någon rakt i huvudet hade man kunnat dra ut på det så scenariot blir längre och roligare för båda.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Yes jag kan alla regler. NLR, om man dött kommer man inte ihåg något från ens tidigare liv, dvs, vilka som nu döda en samt annan viktig info så som viktiga ställen, personer osv. Även metagaming är att man inte får använda sig av outside of game information till ens fördel så som att kolla en stream så man vet drogställen. Jag kan alla regler så det är bara att förhöra på muntlig : )

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Yes väldigt mycket. Har 150 - 300 timmar inom rp

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är mogen och vill ha bra rp, är alltså inte här för att lalla runt utan söker nått seriöst. Har kört på unive innan men slutade pga gymnasiet då det blev mycket ett tag. I övrigt så har jag inget att säga utan det är bara att fråga ifall ni undrar något jag är väldigt taggad på att köra. Ha en fin dag // Hugo

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka