Nekad sixten1726384 | Medlem ansökning [Rosengard]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

sixten1726384

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198879892991

Vad är ditt namn i verkligheten? sixten

Vad är ditt discord namn? Twitch_musse#3174

Vad är ditt födelsedatum? 7 November 2021

Berätta om din karaktär. Min Karaktär heter björn sursån han är född i sverige. När han blev liten förlorade han sin mamma och pappa i en olycka. Då fick cool björn flytta till en barnhem När björn var ungdom var han väldigt korkad han t.ex smyg rökte snusade redan när han var 15 år. björn har ett stort intresse för bilar och att mecka med de. Hans dröm bil är Audi Rs4, eller bmw m2. björn gillar att spela musik, festa och vara med hans låtsaskompisar. När alex sedan hoppade av skolan började han med att jobba i en liten kiosk, men en dag mitt på kvällen kom det 3 personer och rånade hela stället björn blev helt paranoid efter denna händelse. Efter rånet fick han sparken och sedan blev han hemlös. Men nu har björn tänkt att bli en rik affärsman med dröm bilen Audi rs4. björn kan var väldigt aggressiv efter det som har hänt när han var ung, fast björn är också väldigt hjälpsam och hjälper folk i nörd. En vanlig dag för björn startar med att han vaknar vid en parkbänk runt 8:00-9:00 han vet inte riktigt hur mycket klockan är efter som han inte har en. sedan efter han har vaknat letar han efter lite mat i någon soptunna om han har tur kan han hitta några mat rester. sedan så försöker han skaffa vänner men det brukar inte gå så bra. tillslut ger han upp och går å lägger sig igen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för jag vill kunna påverka servens Rp på ett bra sätt och jobba på tryg hansa

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Alla mina kompisar spelar på servern och så

Hur hittade du Unive? Mina vänner rekommenderade unive till mig och sa att det var en riktigt bra server, och så kollade jag på youtube

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att skaffa många vänner, få ett bra jobb

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att få många vänner, skaffa ett väl betalande jobb och köpa m4 och rs4

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Tillbaka