Accepterad Sixten100p | Medlem ansökning (kneno)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Sixten100p

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
298
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Sixten

Vad är ditt discord namn? sixten100p

Vad är ditt födelsedatum? 15 Januari 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Sixten Telberg, 25 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Tålmodig, empatisk, kreativ.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Sixten Telberg har växt upp i ett kafé och har blivit väl uppfostrat med fantastiska föräldrar men det dog av en bil olycka så Sixten hamnade i en desperation men han har bearbetat det för varje dag. Hans fritids planer att att öppna upp ett helt eget kafé.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en enkel och trovärdig karaktär som passar in i realistiska situationer. Sixten är bra på att skapa vardagliga möten och vill hela tiden utvecklas, vilket gör honom intressant att spela med. Jag fokuserar på att bygga relationer mellan karaktärer och skapa berättelser som känns roliga och spännande för alla. Jag kan också komma med idéer som gör att RP blir omväxlande och roligt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att sätta berättelsen i första rummet. Det betyder att jag är villig att låta min karaktär misslyckas, förlora eller hamna i besvärliga situationer om det bidrar till en mer intressant och minnesvärd historia. Det handlar om att göra RP roligt och meningsfullt för alla inblandade, inte bara för sig själv.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej jag tror inte det

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM är att man ska inte använda ett fordon till ett vapen. RDM man får inte döda en person utan anledning eller bakomliggande samarium

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Har dyslexi så kan ha stavat fel på något.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Tillbaka