Ej Antagen Sixten100p | Chef-jobb ansökan [Inquisitor] [Miracle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sixten100p

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
298
Reaction score
10
Vilken chefs-position ansöker du till? Jag är sugen på Inquisitor

Vad heter du i verkligheten? Sixten säger ej efternamn

Vad är ditt användarnamn på discord? sixten100p

Ange ditt födelsedatum: 15 Januari 2010

När fick du medlemskap på Unive? Blev medlem 21 januari så runt 5 månader

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef? Jag har tidigare arbetat som chef på Trygg-hansa vilket har gett mig mycket erfarenheter med att leda ett team, hålla stämning med kunder och medarbetare, göra så kunderna känner sig trygg, väl bemötta och trevliga. Genom att jag har varit chef på trygg har jag ökat min förmåga att planera och organiserar med arbete, stressig situationer och hålla fokus på kvalitet och få resultat. Jag har även lärt mig att lyssna på mina medarbetare, ge stöd vid behov samtidigt vara tydligt med förväntningar och mål.

Utöver detta har jag även varit befäl på Securitas, vilket kräver stort ansvars antagande, beslutsförmåga, behålla lugn under stressiga situationer. Jag har även lärt mig att agera snabbt med en eftertanke vad som kan hända. Via Securitas är det ett ännu större krav att vara tydlig och trevlig så man inte gör någon uppröjd och missförstå saker.

Med detta gör så att jag är bra på att skapa upp trygghet för både kunder och personal. Jag är även van att fatta beslut, göra så att andra blir motiverade att jobba och hålla fokus och jag är inte rädd att ta ansvar.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Jag tog en paus så jag har inte sett så mycket på de senaste veckan men när jag körde så var Inquisitor aldrig nästan öppet och detta kommer jag vilja ändra på. Som jag sa på Trygg-hansa jag ska göra jobbet 24/7 och jag fick till det i 2-5 dagar. Sen ska jag ta bort onödiga kanaler som finns och kanske låna handbok från Trygg-hansa för det var sån smart grej de kom på. I handbok ska det finnas en video som säger hur man ska göra, hur man räknar ut rabatter med mera. Jag ska hålla möten varje vecka eftersom få en summering hur veckan har gått med mera. Kommer göra arbetet mer professionell och Serviceinriktat. Vill även fixa så alla som jobbar på Inquisitor ska vara mer trevlig för det har hänt att ibland har vissa inte varit så trevliga när man har köpt en bil samt hjälpsamma. Säger inte alla är så men ibland har det hänt och tycker det är helt oacceptabelt.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag vet att man måste vara 3 timmar 4-5 gånger i veckan så 3 eller mer timmar varje dag men det kommer bli lite mindre på helger för då vill jag spendera tid med familjen. Men förvarning jag kommer ta skola och familj för detta.

Har du läst våra grundregler? Ja

Senast ändrad:
klar sorry för detta. Var inte meningen att råka skicka

+rep Var duper duktig chef hos trygghansa och fick in många nya glada ansikten där och vet verkligen hur man styr upp en arbets platts. Han har väldigt seriös rp och vet hur man är som chef. Han har även aktiviteten som krävs och är mogen! Lycka till!
MvH

flyttar tråden till chefsansökningar arkivet och låser den.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka