Ej Antagen Sixten100p | Chef-jobb ansökan [Båtbolaget]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sixten100p

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
298
Reaction score
10
Vilken chefs-position ansöker du till? Jag är sugen på Båtbolaget

Vad heter du i verkligheten? Sixten kommer ej säga efternamn

Vad är ditt användarnamn på discord? Sixten100p

Ange ditt födelsedatum: 15 Januari 2010

När fick du medlemskap på Unive? Jag vet iallafall mer än en månad fick test medlem 01-14 (2025)

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har erfarenheter med att jag är bitr chef i Trygg-Hansa så jag vet hur man leder och gör ett jobb aktivt igen. Jag arbetar dagligen med att leda ett team, fatta viktiga beslut och jag är van vid att hantera personal och kundrelationer. Jag trivs i en ledande roll och är bra på att organisera, planera och anpassa verksamheten efter kundernas behov.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina framtids planer för detta företag är att hålla Båtbolaget i ständig rörelse och utveckling. Jag vill optimera verksamheten genom bättre schemaläggning, smartare ruttplanering och effektiva arbetsflöden. . Samtidigt vill jag arbeta aktivt med teamet, se till att alla är motiverade och har rätt verktyg för att leverera service i toppklass.. Samtidigt vill jag arbeta aktivt med teamet, se till att alla är motiverade och har rätt verktyg för att leverera service i toppklass.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag kommer försöka sikta på 3-4 timmar per dag men på discord kommer man få tag i mig snabbt.

Har du läst våra grundregler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka