Nekad sixten10 | Whitelist ansökning [Wilma]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sixten10

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199132251985/

Vad är ditt namn i verkligheten? Sixten Westberg

Vad är ditt discord namn? Sixten2010#9292

Vad är ditt födelsedatum? 14 November 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Sixten och är 27 år gammal. Han föddes i Avesta en stad i dalarna men valde att flytta till Multistaden för att skapa ett nytt liv med nya vänner och en ny familj. Han hade ett bra jobb med en bra familj men hans tjej valde att sparka ut honom för att han blivit anklagad för våld mot tjänsteman. Men det var falskt fick hon reda på senare. Hon ville få tillbaks han men han ville ej det så han valde att flytta till multi istället för att hamna på bättre vägar så att säga. Hans drömmar är att bli polis en vacker dag men skulle också kunna tänka sig att jobba på mekonomen eller något annat liknande. När han var liten så hade han ett bra liv med varken bra föräldar med helt okej inkomst. Så han hade det bra som liten och fick oftast vad han ville. Hans pappa är polis och hans mamma är sjuksköterska så något av de hade vart intressant.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer att bidra till en bättre RP då jag gillar att spela väldigt seriöst och kan mycket inom rp. Kommer att hjälpa till mycket och sprida glädje och en skön aura. Gillar att glida runt med polarna och skaffa ett nice jobb så man kan köpa en massa bilar. Kommer att hjälpa till att sprida servern och sprida glädje och som sagt bidra till en bättre Rp. Just nu är det lite kaos i staden, många som kör som galningar. Jag gillar att köra seriöst liksom stanna vid rödljusen och köra försiktigt inne i staden och snabbare på motorvägen.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Har testat flera olika men inte många som är nice. Men denna är riktigt nice så vore en ära att bli wl på denna. Eftersom hans dröm är att bli polis så med hjälp av WL så ska han försöka följa sina drömmar genom att bli polis och hjälpa till i staden och få det till ett bättre samhälle. Kommer som sagt bidra till bättre RP och bidra med seriös RP så det blir roligare att spela för alla eftersom det blir roligare för alla. Det roligaste är när alla spelar seriöst och inte lallar runt. och de viktigaste är att alla har roligt och de ska jag försöka bidra till så bra jag kan.

Hur hittade du Multistaden? En kompis tipsade mig om multistaden och den verkade intressant så valde att testa den och den var bra ig så tänkte fan va najs. Så försöker nu ta chansen till att bli whitelistad så jag kan börja jobba som polis eller annat WL jobb som man annars inte kan.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Målet med mitt rollspel är att bli bättre och bättre på RP samt hjälpa andra att bli bättre och bidra till en bättre rp på hela servern för alla och sprida glädje så att alla har det kul och roligt inne på servern. Försöka hjälpa till så mycket som det går genom att bli polis eller annat som behövs/saknar personal så att servern kan hålla igång.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej spelar inte på någon annan för tillfället, har testat några andra men denna verkar extra bra! Tack

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka