Nekad sixten10 | Whitelist ansökning [brillmuppen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sixten10

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199132251985/

Vad är ditt namn i verkligheten? Sixten Westberg

Vad är ditt discord namn? Sixten2010#9292

Vad är ditt födelsedatum? 14 November 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Sixten och är 27 år gammal. Han föddes i Avesta en stad i dalarna men valde att flytta till Multistaden för att skapa ett nytt liv med nya vänner och en ny familj. Han hade ett bra jobb med en bra familj men hans tjej valde att sparka ut honom för att han blivit anklagad för våld mot tjänsteman. Men det var falskt fick hon reda på senare. Hon ville få tillbaks han men han ville ej det så han valde att flytta till multi istället för att hamna på bättre vägar så att säga. Hans drömmar är att bli polis en vacker dag men skulle också kunna tänka sig att jobba på mekonomen eller något annat liknande.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer att bidra till en bättre RP då jag gillar att spela väldigt seriöst och kan mycket inom rp. Kommer att hjälpa till mycket och sprida glädje och en skön aura. Gillar att glida runt med polarna och skaffa ett nice jobb så man kan köpa en massa bilar. Kommer att hjälpa till att sprida servern och sprida glädje.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Har testat flera olika men inte många som är nice. Men denna är riktigt nice så vore en ära att bli wl på denna. Kommer att hjälpa till både folk som behöver hjälp och hjälpa till i staden genom att bli polis etc som man inte kan om man inte kan annars. Kommer sprida servern till vänner å få servern att bli bättre än vad den redan är

Hur hittade du Multistaden? En kompis tipsade mig om multistaden

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli bättre å bättre på rp. Kunna sprida glädje å en nice aura. Träffa nya polare å skaffa nice jobb som man inte kan utan wl å göra servern bättre.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka