Nekad Sixten05 | Medlem ansökning [Chicaucau]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sixten05

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://store.steampowered.com/

Vad är ditt namn i verkligheten? Sixten

Vad är ditt discord namn? Sixten Hamegård #6072

Vad är ditt födelsedatum? 10 September 2005

Berätta om din karaktär. Bengan Kolsson Är en människa som Gillar och stöttar poliser. Bengan gillar tennis och bilar. Men en dag såg Bengan en polis som grep en kriminel kille och då ville bengan bli polis men han kom på att han inte var medborgare så han vill ansöka nu. Bengan vill bli polis eller jobba på securitas och han kommer ta Yrket på största allvar. Bengan Kolsson gillar staden och alla människor i den så ha när en snäll och bra persson.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag har funderat på Medlemskap hos unive länge och känner att det är dags att annsöka. Jag vill bli polis eller jobba på securitas.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Ett seriöst Rollspel och en bra polis eller securitas. Jag vill göra rollspelet så bra som möjligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att inte alla slag går att vinna, ibland så behöver man inse situationen i hand och ge sig och låta sig bli erövrad.

Hur hittade du Unive? Genom kompisar och Fivem och jag gillar servern jätte mycket.

Din Medlemskaps ansökan har Nekats. Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka