Nekad Sixten Blixten | Medlem ansökning [Chicaucau]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sixten Blixten

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199010357717/

Vad är ditt namn i verkligheten? Sixten Wellberg

Vad är ditt discord namn? Dr.Spiff#4477

Vad är ditt födelsedatum? 24 November 2004

Berätta om din karaktär. Jag heter Sixten Blixten, är född år 2000 den 19 november och är en hårt arbetande gruvarbetare som försöker ta sig upp genom livets trösklar. Jag är ny i staden men är en är hjälpsamindivid som försvarar min vänner och jag är en hård arbetare, passionerad, lugn, trevlig, självsäker och försiktig

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag hade uppskattat om jag kunde bli medlem hos Unive för att kunna ta större del av ert samhälle och få det lättare att interagera med mina medspelare samt kamrater men också så att jag kan interagera med spelare i GTA rp mer som att kunna slåss.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag hjälper folk om dom behöver hjälp, jag är trevlig, rättvis, snäll, förstående, mångsidig, ärlig/genuin, självsäker, ödmjuk och en försvarare av dom jag gillar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om detta menas inom ett RP tillfälle så menas det med att man skall följa RP reglerna och därmed se till att hjälpa motparten i tillfälle av till exempel ett rån då det hade påverkat dig negativt och acceptera ens öde för att bidra till den gemensamma upplevelsen. Oavsett avkomma så skall regler följas och rättvisan ska vara första prioritet.

Hur hittade du Unive? Letade efter en uppskattad server hos FiveM

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka