Accepterad Sixten Blixten | Ban överklagan [SBstyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sixten Blixten

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199010357717/

Ditt Hex-ID: 11000013e9721d5

Vad är din discord tagg? Dr.Spiff#4477

Vem var det som bannade dig? SBstyle

Hur lång tid var din ban? 7 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Grov sunt förnuft. Puttar en brinnande moped utan konsekvenstänk eller rpa på skador.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att dom såg mitt agerande som orealistiskt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag puttade på en brinnande moped för att rädda bilen och spelarna som var väldigt nära den.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Hej

Jag förstår att handlingen kanske sågs som orealistisk men min karaktär: Sixten Blixten är en kille som hjälper dem flesta han träffar på, medans jag puttade på den brinnande mopeden så skrek jag till och tänkte ta mig till sjukhuset eller ta någon form av läkemedel. Om det är så att jag fortfarande förtjänar en ban så hade jag uppskattat om jag kunde förkorta bannen. 7 dagar är alldeles för mycket för något sånt här.

Hoppas ni förstår Mvh Sixten.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej, aldrig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag visste inte att jag inte fick putta på mopeden men jag gjorde det för att hjälpa personen som hade sin bil bredvid (förhindra en explosion) och skydda medspelarna i närheten

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag ser anledningen till att jag blev bannad men förstår inte hur det var fel.

Har du läst våra regler? Nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka