Nekad sixte 4life | Whitelist ansökning [brillmuppen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

sixte 4life

Icke Medlem
Meddelanden
98
Reaction score
13
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199030982392/

Vad är ditt namn i verkligheten? sixten

Vad är ditt discord namn? sixte 4life#8996

Vad är ditt födelsedatum? 25 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. jag är från norrland en liten by och jag tycker väldigt mycket om tacos och jag spelar ganska mycket spela och jag tycker poliser är coola ibland kan jag vara lite orolig men det är bara när någon försöker slå mig och jag är 20 år gammal jag är även positiv

Varför ska just du bli whitelistad? för jag vill göra staden bättre och kunna lära känna personer bättre och jag vill ju bli polis och då måste man vara whitelistad och som polis kan man ju göra världen bättre.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att jag vill kunna bli polis och kunna hjälpa personer bättre än vad jag har kunnat innan och därför skulle jag gjärna villja bli whitelistad här och för att jag kan bli chef på jobb och jag behöver det för att kunna jobba

Hur hittade du Multistaden? jag googlade på sveriges bästa RP stad

Vad har du för mål med ditt rollspel? jag vill kunna göra ett seriös RP och få den här servern att bli top 10 i europa och att jag kan lära mig till riktiga livet

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? RrdlineRP och grivstadenRP

Tillbaka