Nekad sixte 4life | Whitelist ansökning [brillmuppen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sixte 4life

Icke Medlem
Meddelanden
98
Reaction score
13
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199030982392/

Vad är ditt namn i verkligheten? sixten

Vad är ditt discord namn? sixte 4life#8996

Vad är ditt födelsedatum? 25 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. jag är från Norrland en liten by som heter Jokkmokk och jag älskar Volvos och snöskoter jag är 20 år gammal. Jag är bra på att agera olika i olika situationer och jag är modig fysiskt.

Varför ska just du bli whitelistad? jag kommer att hjälpa andra och kanske donera lite pengar sen skulle jag vilja göra staden bättre och jag vill bli polis

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag skulle vilja bli whitelistad så jag kan jobba som polis och polis tycker jag är ett väldigt kul jobb jag har jobbat som det i andra städer och jag har varit chef också i andra städer.

Hur hittade du Multistaden? jag satt och sökte på sveriges bästa RP server då hittade jag er och det såg väldigt bra ut

Vad har du för mål med ditt rollspel? att jag ska lära mig hur verkliga livet är och jag kanske vill jobba som nåt när jag blir stor och jag kanske inte kan det då kan jag göra det här för det är RP

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? jag kör på RedlineRP och gruvstadenRP men den stängdes igår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka