Nekad sixte 4life | Polismyndigheten Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sixte 4life

Icke Medlem
Meddelanden
98
Reaction score
13
Ange ditt födelsedatum: 25 Oktober 2006

Vad heter du på discord? sixte 4life

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 50 timmar

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? jag kommer vara aktiv ungefär varje dag ungefär 6 timmar om dagen

Hur ofta kommer du vara inne? ungefär 6 timmar om dagen

Hur många timmar har du på FiveM? 50 timmar

Vad heter du? bob persson

Hur gammal är du? 25 år

Har du B-Körkort? Ja

Varför vill du bli polis? jag skulle vilja bli det för att jag tycker yrket ser väldigt roligt utt och jag tror jag skulle vara en väldigt bra polis och jag vet hur våldstrappan ser ut och jag är en väldigt bra person på att köra och att använda tjänstevapen

Varför ska just du bli anställd? för att jag är väldigt bra på att köra bil och är bra på att hantera vapen och jag lyssnar på order och gör som alla säger

Vilka styrkor och svagheter har du som person? (Nämn minst 3 stycken) mina styrkor är att jag är väldigt bra på att köra bil och jag är bra på att hantera vapen sen är mina stämband ibland lite krassliga

Har du poliserfarenheter sen tidigare, isåfall vad? nej det men jag har tittat på poliser väldigt mycket och det ser ut att vara ett väldigt kul jobb

Du som aspirant stannar ett fordon på motorvägen, personen har kört i 200km/h och har inget körkort. Vad gör du? Först och främst så frågar jag om hens ID, och om hen inte har ID så frågar jag om hen har nått annat som kan identifiera hen, om hen inte har nått alls så frågar jag om hens namn och efternamn så jag kan kolla om bilen står på hen och om hen har B-Körkort. Om det är hens bil så kommer jag ge en faktura för fortkörning eller grov vårdslöshet i trafik.

Du och en kollega stannar ett fordon, ni söker upp fordonet och märker att ägaren av fordonet är efterlyst. Din kollega går fram medans du sitter kvar i bilen, då skjuter personen din kollega och åker därifrån. Vad gör du? Först ringer jag in förstärkning och ambulans samtidigt som som jag kör efter personen som skjutit min kollega. Jag försöker få tag på han så länge som möjligt men om jag märker att jag inte får tag på han så skickar jag andra kollegor efter han genom att säga signalement på personen och vilken bil han körde och regplåt. sedan åker jag tillbaka till min kollega. Och om jag hade fått tag på personen så hade jag direkt suttit handfängsel beroende på hur aggressiv och hur mycket han samarbetar. och sedan kört han till polistationen å häkta honom och sedan fängelse. Men om han tillexempel börja avfyra sitt vapen så kommer jag göra allt i min makt för att försöka ta ner honom med vapen.

Du som är aspirant och din kollega är ute patrullerar. Då får ni ett larm om bankrån på stora banken ni åker till banken. Vad gör du när ni har kommit dit? jag åker ditt och spärrar av och sen så väntar jag på förstärkning efter som jag bara är aspirant och bara har en tazer sen när förstärkningen har kommit så stannar jag där ute och håller koll så att ingen går in i banken

Du som aspirant blir tillkallad till ett larm där det är en man som går runt och viftar med kniv, ni anländer till platsen och ser att mannen närmar er hastigt, han viftar med kniven och skriker på er. Vad gör du? jag tar fram min tazer och om han fortsätter att gå närmare så skriker jag tazer 3 gånger sen skuter jag och då går jag fram till han och tar bort hans kniv och sen sätter jag på handbojor och åker in till polis stationen

Förklara vad radiodisciplin innebär. det är att man inte ska prata skit och lalla i radion för det är en seriös radio

Vad betyder våldstrappan? det är hur jag använder våld i olika situationer typ om jag ska dra tazer eller pistol eller tyngre

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka