Nekad sixte 4life | Ban överklagan[Vible]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sixte 4life

Icke Medlem
Meddelanden
98
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199030982392/

Ditt Hex-ID: 11000013fd1d6f8 (Hex)

Vad är din discord tagg? sixte 4life#8996

Vem var det som bannade dig? tilda

Hur lång tid var din ban? 19 dagar 23 timmar 59 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? du har blivit bannad för RDM du kan gjärna överklaga din avstängning på multipvp.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag och min kompis slogs i ett scenario där man inte ska slåss

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min kompisar det var 3 med mig min kompis åkte på sin motorcykel och jag på min men min tredje hade ingen så då åkte han med mig då krockade vi in i ett träd och den gick sönder och min kompis motorcykel gick också sönder vi var på väg till knark labbet och då hittade vi en bil som var upplåst men den hade bara 2 säten så då hoppade min kompis och min andra kompis in i den och försökte tjuvkoppla men det gick inte så jag stod och tittade på sen hoppade min kompis ur under tjuvkopplingen så jag hoppade in och då vart han svin arg och började sparka på bilen då satt jag kvar för annars hade han sparkat till mig och jag hade dött för att jag hade lite liv efter kraschen då hoppade min kompis ut som försökte tjuvkoppla då började dom slåss jag vet inte varför så fråga inte mig men dom gjorde det då tänkte jag jag springer iväg då sa dom att dom skulle sluta då gjorde dom det men efter det så vart jag och min kompis bannad för RDM men det var JAG och min kompis som vart det men min andra kompis vart det inte det var ju inte jag som slogs men det var fortfarande jag som vart bannad men inte min andra kompis som igentligen slogs då tänkte jag och min kompis varför vart inte han bannad då men jag vart

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var en felaktig ban för det var inte jag som slogs men jag tittade ju på men min kompis som slogs vart ju inte bannad så jag tror det räknas som en felaktig ban

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag använde ooc i /me för att jag dog av ingenting jag hade fullt med mat och vatten men jaja jag har lärt mig att ALDRIG ALDRIG använda ooc in game

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? eller jag vet inte men jag hade ju kunnat inte hoppat in i den där bilen då hade ju ingen blivit bannad för RDM

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att aldrig hålla på att slås men det inte är någon mening för vi lallade ju typ jag ber om ursäkt och att man bara får använda våld i situationer där det inte behövs men samtidigt var det ju inte jag som använde något våld men jag har lärt mig iallafall

Har du läst våra regler? Ja
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top