Accepterad sixte 4life | Ban överklagan [Patrik_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

sixte 4life

Icke Medlem
Meddelanden
98
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199030982392/

Ditt Hex-ID: 11000013fd1d6f8 (Hex)

Vad är din discord tagg? sixte 4life#8996

Vem var det som bannade dig? emilia i discord Smoker03

Hur lång tid var din ban? 9 dagar 24 timmar 51 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? connection rejected by server du har blivit avstängd för ooc/me abuse emilia återstår 9 dagar 24 timmar 51 minuter

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag använde /me som att prata

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade hämtat en person med min ambulans sen så började mina bromsar krångla så den bromsade lite här och var sen så började den bromsa mer och mer och till slut så körde den av sig självt fram och tillbaka helt plötsligt så dog jag jag hörde inga skott eller ingenting jag bara dog och då kan man ju inte prata då skrev jag en report och skrev att jag bara dog av ingenting och frågade om någon kunde revive mitt ID men det gjorde ingen så då försökte han som jag sjkutsade prata men jag kunde ju inte så då använde jag /me i OOC sen kom en person och drog ut mig efter 10 minuter och direkt efter det så vart jag bannad av emilia

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var jag som använde ooc /me som man inte får göra och jag ska aldrig göra om det

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har inte

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag hade kunnat väntat istället för att skriva /me ooc

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att ALDRIG ALDRIG använda OOC /me och jag har läst reglerna 3 gånger och jag har dom nu uppe när jag spelar så jag ska aldrig bryta mot en regel

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka