Nekad sixte 4life | Ban överklagan [Anton2]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sixte 4life

Icke Medlem
Meddelanden
98
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199030982392/

Ditt Hex-ID: 11000013fd1d6f8 (Hex)

Vad är din discord tagg? #8996

Vem var det som bannade dig? det var för att jag använde ooc /me

Hur lång tid var din ban? 9 dagar 24 timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? du har blivit avstängd för du har använt ooc/me abuse emilia återstår 9 dagar 24 timmar 3 minuter

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag använde ooch/ me

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag skulle skutsa en person till sjukhuset sen helt random dog jag då försökte jag reporta det men det hände inget och sen så körde ambulansen sig själv fram och tillbaka sen så försökte han som jag skjutsade prata med mig men det gick inte därför använde jag /me men jag kommer inte göra om det

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var jag som gjorde fel men jag ska ALDRIG gör om det

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. vet inte har inte blivit bannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att jag inte hade skrivit /me

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att jag aldrig ska använda /me i ooc

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka