sivertson
Icke Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver Sivertson
Vad är ditt discord namn? sivertson
Vad är ditt födelsedatum? 27 Oktober 2007
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: karl-mikal johansson 45år
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? rolig,givande, flummig
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: tufft liv inom industrin sluta pga ryggskada, skaffa fru och hus
Vad kan du bidra med till serverns RP? sprida glädje, och en bra gemenskap genom att RPa bra och alltid ge mitt bästa
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man låter andra sidan vinna även om jag ej har gjort fel i ett polisstopp eller liknande
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? ej logga ut i pågående scenario, ej logga in efter man dött utan man ska vänta 5min och sedan trycka på E
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? roligt med rollspel, ger alltid mitt bästa
Vad är ditt discord namn? sivertson
Vad är ditt födelsedatum? 27 Oktober 2007
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: karl-mikal johansson 45år
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? rolig,givande, flummig
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: tufft liv inom industrin sluta pga ryggskada, skaffa fru och hus
Vad kan du bidra med till serverns RP? sprida glädje, och en bra gemenskap genom att RPa bra och alltid ge mitt bästa
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man låter andra sidan vinna även om jag ej har gjort fel i ett polisstopp eller liknande
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? ej logga ut i pågående scenario, ej logga in efter man dött utan man ska vänta 5min och sedan trycka på E
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? roligt med rollspel, ger alltid mitt bästa