Accepterad sito | Medlem ansökning - William 07

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sito

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199305380053/

Vad är ditt namn i verkligheten? sitar

Vad är ditt discord namn? sito22#2242

Vad är ditt födelsedatum? 18 December 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Sito han är 24 år gammal, Sito växte upp i ett dåligt område i USA Chicago som kallas o block,Eftersom Sito’s pappa aldrig var där för han så behövde Sito’s mamma jobba 2 jobb bara för att kunna sätta mat på matbordet så Sito’s kände att hans ända val var att börja sälja droger för ett gäng i hans lägenhetsområde, Sito började känna ungefär 20-50$ i veckan så han använde dessa pengar för att hjälpa hans mamma. Efter några månader började Sito känna att han behövde mer pengar så gänget började få han att döda folk för pengar och nu så gömmer sig Sito från polisen i en annan stad.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Varför vill jag bli mdelm, Jo för att jag skulle vilja ge denna surver en chans och få alla mögligheter på survern jag vill testa på att vara kriminel . Sedan att för ett bra ta6g sen var jag medlem på survern och spelade nästa alltid här men jag tröttnade ut vart mycket i skolan så jag sa upp mitt medlemsakp pch testa lite andra survara. Men jag har erfarenhet av att vara medlem på survern så tror det är en bra början till varför jag ska bli medlem. snälla

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är en rolig och intressant kille som kan skapa många roliga klipps för YouTubers eller streamers eller för vem som helst och jag kan göra servern en bättre plats men positivitet

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part.Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive pgr av att många av mina vänner tipsade mig om att denna surver skulle vara bästa jag spelat på och att dom jobbade för utveklig och förde survern framåt fick också höra att survern stöttade och hjälpa till med alla olika ärende och det var en simpel och väldigt roligt surver att spela på. Sedan letade jag efter en serös surver med bra utvekligns potensial för det var något som fick mig att testa just den här survern.

Vidare till muntlig intervju. Du har 2 dagar på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Du tar din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka