Nekad Sitdown101 | Whitelist ansökning [Mommo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sitdown101

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198982328764/

Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian

Vad är ditt discord namn? Sebastian#5135

Vad är ditt födelsedatum? 7 Oktober 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Sebastian Andersson och han är 26 år gammal. Hans intersen är bilar och motorer för när han var liten så var han med sin pappa i garage och då fick han hjälpa till. Min karaktär han inga känslor så där men han är känslosam

Varför ska just du bli whitelistad? Om jag blir whitlistad så skulle jag söka jobb för att hjälpa personer t.ex falck och mekonomen kommer inte när man vill ha hjälp. Jag skulle söka jobb på Mekonomen eller falk för jag spelar mycket och ganska tidigt när kl är 8:20 så behöver personer hjälp om jag skulle bli wl så skulle jag söka jobb på falk eller mekonomen.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag skulle vilja bli whitelistad på denna serven för att söka jobb och hjälpa personer som vill ha hjälp. För att Falk och mekonomen inte kommer på sina larm. Om jag skulle bli whitelistad så skulle jag hjälpa dom med att laga bilarna.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive för en av mina kompisar sa att jag skulle testa spela på denna serven och jag testade och jag gillar serven.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mina mål med mitt rpllspel är att våga prata med alla personer och att vara seriös med mitt rp.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag har inte spelat på någon annan server detta är min första server jag spelar på.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka