Sitdown101
Icke Medlem
- Meddelanden
- 14
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199181884189/
Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian
Vad är ditt discord namn? Sebastian#5135
Vad är ditt födelsedatum? 7 Oktober 2006
Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer heta Pontus Bergström han är 35 år gammal han är en glad och possietiv människa han är intresserad om arbetet som Polisen gör om alla saker som dom, och han är intresserad av bilar sport bilar är hans favortit bilar
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag kommer att bidrar med roliga och bra sinarion
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Bilarna som ni har på serven och hur polisen jobbar
Hur hittade du Unive? Jag hittade serven via en Kompis
Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag kommer göra bra och roliga sinarion
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att göra roliga sinarion på serven
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag var men serven är nu i tillfället nere ägaren håller på att göra om serven
Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian
Vad är ditt discord namn? Sebastian#5135
Vad är ditt födelsedatum? 7 Oktober 2006
Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer heta Pontus Bergström han är 35 år gammal han är en glad och possietiv människa han är intresserad om arbetet som Polisen gör om alla saker som dom, och han är intresserad av bilar sport bilar är hans favortit bilar
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag kommer att bidrar med roliga och bra sinarion
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Bilarna som ni har på serven och hur polisen jobbar
Hur hittade du Unive? Jag hittade serven via en Kompis
Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag kommer göra bra och roliga sinarion
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att göra roliga sinarion på serven
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag var men serven är nu i tillfället nere ägaren håller på att göra om serven