Nekad Sitdown101 | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sitdown101

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Qpark

Vad heter du IRL? Sebastian

Vad heter du på discord? Offic1alwolf#5135

Hur gammal är du? 15

Hur många timmar har du på Fivem? 125

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För att jag tycker om yrekt som Qpark jobbar med och att jag kan mycket om Qpark

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit chef på Qpark på en annan serven inann jag började spela på Unive och jobbar på Qpark nu

Berskiv din karaktär? Min karkatär heter Bengt åke han är 41 år gammal hans föräldrar har jobbat som Qpark hans pappa blev årets anställd på Qpark 2002 Bengts pappa lärde han hur man ska lappa bilar hur man ser om dom är fel parkerade Bengts pappa. 2013 så blev Bengt anställd oss Qpark han gillar Yrekt jätte mycket. Men 2015 så dog Bengts pappa av cancer
Efter Bengts pappa dog så har han Bengt donerat till cancer fonden han donerade 10000kr för att hans pappa dog av det och det är en hemsk sjukdom

2016 så blev Bengt årets anställd Bengt blev jätte glad han har alltid velat vara som sin pappa// lika bra som sin pappa
hela 2016 gick December 2016 så blev Bengt Qpakr Chef 2017 så var det katastrof för folk ringde in och sa att några personer hade gjort en Fel -parkering Men Bengt förklarde för folk att det inte är den för dom tog bild på parkering och dom förstod
hela staden gillade Bengt det gick att prata med han 2020 så valde bengt att sluta jobba på Qpark men 2021 så valde han att flytta till en ny stad och nu så ser Bengt att dom behöver en Qpark chef så Bengt tänker söka in som Qpark Chef

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer att vara inne varje dag om jag inte har prov, läxor eller ska iväg

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja jag skulle fortsätta spela om jag inte blev chef

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej bara Unive

Har du läst våra Regler? Ja det har jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka