Accepterad SISO | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

SISO

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199045758261/

Ditt Hex-ID: steam:110000140b34d35

Vad är din discord tagg? 1wallader

Vem var det som bannade dig? @Filiri // Tar en random bild, Kan inte skicka bilden men det stog såhär// BanID: uhvbct Regelbrott: Sunt Förnuft (§ 4.1i) Mer detaljer: - Slår ner en polis vid sjukhuset. lallar runt polisen som qpark. Går ut om: 7 dagar 10 timmar 53 minuter Din nivå: 🟥 (27 tidigare bans, varav 11 senaste 3 månaderna) Placerad av: Filiri

Bild på banmeddelande: KFP.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Aa jag fattar precis vad jag gjorde för fel och vet oxå att detta va ett stort fel och vet konsekvenserna. Jag ångrar detta väldigt myckety och DETTA KOMMER ALDIRG MER HÄNDA IGEN. va lite trött igår ocg vne vad jag ens gjordfe jag ber om uräskt. Förlåt men han som blev gripen hjälpte mig förut så jag tänkte att jag kunde göra samma men jag ångrar mig väldigt mycket. Och sen när han blev gripen slog jag polisen. och ångrar det piss mycket förlåt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag va gripen och en stund efter så hhälpte han mig och tänkte gö samma sak men tänkte inte rikgit på konsekvenserna. men efter så ångarr jag mig stort.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. rätt. ASSÅ ber om ursäkt detta va inte det jag ville. Förlåt för detta problemet ångrar mig sjukt mycket. Förlåt för dehär. Snälla asså ångrar mig as mycket vne hur jag tänkte förlåt. Kan jag snälla få en chans detta kommer inte ske igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. JA 26 tror jag ungefär. Men jag lalade ju inte dirket med polisen tänkte ju bara hjjälpa han för han hjälpte mig förlåt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att bara låt polisen vara och tänka lite mer men va lite trött då och vne ens tänbkde inte mig för förlåt. Men jag lallade ju inte dirket med polisen tänkte ju bara hjjälpa han för han hjälpte mig förlåt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att sluta lalla me polisen och tänka mer om jag verkligen skulle göra de irl. Förlåt för dehär vet absolut inte vad jag tänkte när jag slog han helt ärligt men har lärt mig av mitt misstag.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes jag fattar// snälla kan jag bli unbannad idag vill verkligen spela unive idag förlåt asså verklinen.

Senast ändrad:
GODKÄND!

Vi hoppas att du förstår vad du har gjort förfel och förväntar oss en HÖG RP nivå från dig hädanefter.

//Filiri Helper.

Tillbaka