Nekad SISO | Ban Överklagan [Adaam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SISO

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199045758261/

Ditt Hex-ID: steam:110000140b34d35

Vad är din discord tagg? 69gangmember

Vem var det som bannade dig? adaam

Bild på banmeddelande: 218_20230827105749_1.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Att inte skjuta som solo, vet inte vad jag tänkte med men va bara med mina vänner sen börja dom kaxa o pitta o allt sen måste vi skjuta så det va sista utvägen. men vet att det va väligt dumt o a men jag tyckte det va sista utvägen skkulle ju döt annars. men ja det va väldigt dumt o ångrar det super mycket och har lärt mig en läxa nu. kommer ladirg mer tänkte gå med ett gäng men då hände detta. och jag skött med mina kompisar som solo men det va sista utvägen. och vad skulle jag annrs gjport bara varit där o döt. så a men förlåt. har lärt mig en bra läxa nu och snälla kan jag bara bli unbannad vbet att jag gjode fel o allt,Det va ett hårt straff på de jag gjorde så drf kommer detta aldirg mer hända för ville inte att detta skulle hända. tänkte inte på konsikvenserna men nu vet jag vad som händeer. snälla har ju lärt mig av mitt misstag nu. och kommer förksöka awllt jag kan att inte bli bannad nästa gång för orkar inte mer ska skärpa mig nu förlåt. kommer bli bra nu kommer vara bättre nu med allt och bli inte mer bannad nu. förlåt. för detta nu.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skött men mina vänner men jag hade inget annat val om jag inte skullt skjuta så skulle jag döt. o detta va ju sitsa utvögen. jag skött mot nån för mina vänner oxå skött och detta men skulle inte gjort nått annat för hade döt annars. jag tyckte det va sista utvägen men a det kanske inte va det för er men förlåt snälla en chans nu kommer vara bra nu.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. rätt men fel. Har inget annat o spela nu när jag är bannad så kom igen kommer aldrig mer hända men det är ert val men vet jag gjort fel o vrf jag fick ban. men ångarar mig och har lärt mig en bra läxa nu så detta kommer absolut inte hända mer. Kommer inte hända mer detta blir väldigt hårt straff och drf detta aldrig kommer hända mer. vill bara kunna få spela nu för har inget annat och göra. Men a förlåt detta va ett stort misstag. Förlåt kan jag bara få en andra chans skulle ju gå med nu men då hände detta men a förlåt. ångrar mig super mycket nu och skulle barar inte lyssnat på dom andra som sa att vi skulle skjuta men dom började så va tvungen att göra nått.förlåt. har lärt mig en läxa och nu ska jag inte bli bannad mer. har inget och göra nu så snälla en chans till nu. snälla förlåt kommer aldirg mer hända detta kommer vara bra nu och försöka att inte bli bannad.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja 17 gånger tidigare minns inte varför men har blivit unbnnad dom flesdta gångerna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att inte skjutet med dom men jag hade faktiskt inte kunnat göra nått annat. Då hade jag döt ju jag kunde ju inte göra nått annart. va etrt stort misstag av mig som jag lärt mig av nu detta blev inte bra och har lärt mig nu. men finns inget o göra nu men vet vad jag gjorde fö fel och jag ångrar det väldigt mycket. Det va inte menning att detta skulle hända o detta blev ju inte bra så kommer aldirg hända igen. ångrar mig super mycket. men dom började ju skjuta så va ju tvungen att göra nått annars skulle ju jag blivit skjuten. o då blev de ju sista utvägen. men förlåt super mycket ångar mig väligt mycket. förlåt. har lärt mig en läxa och nu ska jag inte bli bannad mer. har inget och göra nu. kan jag inte bara få en chans kommer göra mitt bästa nu så snälla förlåt nu. detta kommer inte hända mer. kommer aldirg göra sånt mer snälla bara en chans kommer bli bättre nu.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte skjuta som solo, vet inte vad jag tänkte med men va bara med mina vänner sen börja dom kaxa o pitta o allt sen måste vi skjuta så det va sista utvägen. men vet att det va väligt dumt o a men jag tyckte det va sista utvägen skkulle ju döt annars. men ja det va väldigt dumt o ångrar det super mycket och har lärt mig en läxa nu. kommer ladirg mer tänkte gå med ett gäng men då hände detta. ska verkligen förksöka att inte bli bannad nu detta blir ju inte bra för nån ska ska föröka mitt bästa nu och förlåt så kan jag ba få en andra chans. detta kommer absolut inte hända mer. sås nälla en chans till? vill bara bli unbannad så jag kan rpa lovar kommer bli bra nu kommer försöka allt vad jag kan nu att inte bli bannad eller nått. nu snälla.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka