SirGloryus | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

SirGloryus

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198046005460/

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? Crepidarian#0047

Vad är ditt födelsedatum? 20 Juli 2002

Berätta om din karaktär. Jussi Kusipää, en finsk ex-maffia medlem på 36 år. Efter ett stort led av tragiska händelser gjorde Jussi beslutet att resa och flytta till Sverige i hopp av att hitta bättre lycka där. Med ambitioner att skapa en ny brottsfamilj letar Jussi efter kontakter och folk att associera sig med för att uppnå sin dröm att bli huvudet av sin egna brottsorganisation.
Han är relativt neutral av sig och försöker ofta se saker från det objektiva, men är inte rädd att använda sig av andras känslor för att manipulera folk och få som han vill.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag är en erfaren roleplayer, då jag har spelat i flertal Garry's Mod servrar och vissa FiveM servrar. Jag kan bidra med en unik karaktär och helt enkelt skapa trevlig RP med andra.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag har börjat tycka om servern och känner att jag kommer spela på den ett längre tag. Jag vill också få tillgång till fler jobb som kan utöka på min RP.

Hur hittade du Unive? Jag hittade den med en kompis.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att hitta roligt folk att umgås med och att skapa intressant RP.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, inte just nu. Detta är för tillfället min primära server.

Senast ändrad:
Tillbaka