Nekad Sipsy | Medlem ansökning [RogerXd]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sipsy

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561197975514039/

Vad är ditt namn i verkligheten? jakob

Vad är ditt discord namn? OfficialSipsy

Vad är ditt födelsedatum? 19 December 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Alex johansson och är 21 år. Han flyttade till staden unive igår. Alex är en person som är väldigt glad och gillar att hålla på med olagliga grejer, därför vill han just bli krim. I alex förra stad jobbade han som kriminell där han höll på med droger. Alex hade en bra uppväxt med pappa robert och mamma lisa som stöttade han under han uppväxt. Som liten ville Alex bli fotbollspelare.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag vill få ut max av min rp och spela roligare. Tycker också servern är bra

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att det är bra rp och att folket inne på servern är roliga att rp med.

Hur hittade du Unive? kollade mycket på twitch och såg att folk spelade på servern. Tyckte att det såg vädligt roligt ut

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli bättre på det jag gör och att få ut max av det jag gör.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? lära känna folk och att min rp ska utvecklas dag för dag.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka