Accepterad Sinnes7kt | Medlem ansökning Sinnes7kt#8027

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sinnes7kt

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Vad är ditt discord namn? Sinnes7kt#8027

Vad är ditt födelsedatum? 4 November 2008

Berätta om din karaktär. Karaktären är vid namn, "Janne Olsson". Janne är 24 år gammal. Han arbetar som frilans journalist samt frilans fotograf. Han växte upp utanför staden. Han har haft en tuff uppväxt då hans föräldrar dog i en trafikolycka när han var 7 år gammal. Sedan dess har han fått klara sig själv och lära sig att helt enkelt vara självständig. Han bodde hos sin mormor tills han var 18 år gammal, sedan flyttade han ifrån sin mormor, pluggade han på en högskola till journalist. Han är klar med utbildningen och nu står han på egna ben som frilans journalist. Hans intressen är att vara social och vara aktiv bland folk och människor, och umgås. Han tycker mycket om att intervjua och höra andras åsikter om samhället och höra vad alla tycker. Han arbetar ständigt med att skriva reportage och göra intervjuer, boka intervju tider med olika yrken etc. En person som verkligen vill vara ute bland folk. Han är annars en glad person, bra humor och är väldigt schysst.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har rpat i hela 3 år, har ett par år bakom mig när det kommer till rp. Jag kommer bidra med en bra rp nivå från min sida och skriva report ifall det behövs. Så länge jag själv rpar bra visar jag ett gott rykte och hur det fungerar för folk som kommer in nya, finns inte super mycket mera man kan göra än att själv visa vad som gäller och rpa bra.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att ett scenario går inte ut på att bara vinna utan att ha kul och se till att bägge parter har ett rättvist scenario som sköts på ett snyggt sätt och rätt. Man ska helt enkelt spela för att den andra partern har ett bra scenario. Om båda spelar för att den andra ska vinna så kommer båda få det kul. Det blir inte det här att man är egoistisk och bara tänker på sin sida.

Hur hittade du Unive? Server listan för ett bra tag sedan.

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig annars blir den automatiskt nekad. Lycka till.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka