Accepterad sinan254 | Ban Överklagan [Savage]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

ingenanvändare

Icke Medlem
Meddelanden
225
Reaction score
15
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199428388214/home

Ditt Hex-ID: 11000015781c576

Vad är din discord tagg? houbiii

Vem var det som bannade dig? savage

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag är helt säker på att staff agerade helt korrekt i den här situationen. Jag erkänner mitt misstag och försäkrar att jag har lärt mig av det. Jag lovar att en liknande situation inte kommer att uppstå igen. Tack för er förståelse och ert stöd. Det som hände var att jag av misstag tog upp vapnet. Mitt fel, som jag erkänner, var att jag skickade prio när de riktade. men såg inte riktigt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte runt och rullade i min nya import bil jag köpt sen åkte jag in i ett område där många personer vi bråkar me var sen jag åkte de kom en bil han rikta på mig sen efetr de jag körde då jag hade läge att komma därifrån sen jag stanna för att rkta från avstånd och det spawna fram en grabb som hade krashat och han skjöt ner mig de kom fram till mig och sa upp me händerna på ett laligt sätt sen jag gick upp då jag inte såg en annan person som stog oh rikta från mitt perspektiv och då jag gick upp och rikta på dom sen de skjöt mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det som hände var att jag av misstag tog upp vapnet. Mitt fel, som jag erkänner, var att jag skickade prio när de siktade. Detta var inte en felaktig ban, utan snarare mitt misstag. Jag förstår varför personalen agerade som de gjorde och jag accepterar fullt ut ansvaret för mina handlingar.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Detta var inte en felaktig ban på så sätt så jag gjorde lite fel och jag är medveten om dom felen jag gjorde och som skedde men vill gärna få en till chans då det ändå är fredag och jag vill kunna visa att jag värkligen kan rpa socialt och ta en paus från kriminell rp lite nu och köra lite krigande ich försöka skaffa lite importer

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? För att unvika denna situation i framtiden borde jag ha varit mer uppmärksam och undvikit att ta upp vapnet i första hand. Dessutom borde jag inte ha skickat prio när de siktade. Nu när jag sitter så inser jag verkligen att jag borde agera lugnt och ansvarsfullt i sådana situationer.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte göra de misstag jag gjort idag.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Tillbaka