Accepterad sinan254 | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ingenanvändare

Icke Medlem
Meddelanden
225
Reaction score
15
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199428388214/home

Ditt Hex-ID: 11000015781c576

Vad är din discord tagg? shurdaa.

Vem var det som bannade dig? BubbleGum

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Han bannade mig för jag skjöt i gänghus men det var en bug vapnet började skjuta automatiskt har klipp sen jag sa ingame vem fan tog mitt vapen vad gör ni och visste inte att de va staff.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var hemma hos 64street och råkade skjuta asså vapnet skjöt automatiskt när jag tog upp den och då tog han min tec 9 och jag trodde de va nån av mina

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag ber om ursäket för att jag gapade i support fört att jag blev så arg för att jag blev av med mitt vapen av en bugg jag brr mig itne om vapnet nu men jag vill endast bli unbannad för att jag vill spela innan måndagen och sista dagen på helgen hoppad du kan förstå mig och att vi kan skläppa det här och lämna detta bakomoss och atyt vi kan blicka framot jag har inte blivit bannad på över 5 månader deta var min första och sista någonsin det kan jag lova dig snälla snälla unabnna mig jag ber så mycket om ursäkt jag vill inte att vi bråkar eller liknande jag vill kunna spela men förlåt mig förlåt jag lobvart att detta var den sista gången jag gjör detta i support och i pm men också ig förlåt för jag gapade på dig men förstod inte men nu gör jag och jag förstår varför du bannade mig emn du måste koplla fårn mitt perspektiv och inte bara från ditt och försöka förstå mig och se allt från min sida

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad lite tidigare mest när jag var ny på servern sen några gånger innan,

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet inte då jag inte visste att de va du bubble som tog den

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja inte prata ooc

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka