Accepterad sinan254 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ingenanvändare

Icke Medlem
Meddelanden
225
Reaction score
15
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199428388214/home

Ditt Hex-ID: 11000015781c576

Vad är din discord tagg? shurdaa.

Vem var det som bannade dig? Lytikern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staff Lytikern bannade mig eftersom jag hoppade ut ur min bil efter en lång jakt på en cross som tillhörde ett gäng vi krigar mot. Biljakten började i Mirror Park och fortsatte ända upp till Vinewood. Till slut stannade crossen, och jag hoppade ut för att kidnappa personen som körde den. Jag riktade mitt vapen mot honom, men han körde fram lite, och jag reagerade snabbt. Jag ville att allt skulle gå smidigt och snabbt och var stressad, så det blev inte så bra. När jag hade riktat på honom började han köra igen, och jag tänkte att han skulle köra iväg och att jag inte skulle kunna ta honom eftersom jag hade en bil och han hade en cross, som är lättare att manövrera mellan träd och hus. Mitt enda alternativ var att skjuta med min shotgun som jag hade, men den är one-shot på hela kroppen, så jag kunde inte göra så att han ramlade av hojen. Motståndaren nämnde detta i support och frågade varför jag inte sköt honom i benen. Jag förklarade att med en shotgun dör man oavsett var man blir träffad. Jag gjorde några misstag under jakten som jag är medveten om, och Staffen och jag pratade om det i support. Han förklarade varför jag inte borde agera som jag gjorde och gav mig fler råd. Cred till Lytikern, du är en väldigt bra staff som är hjälpsam. Felen jag gjorde under denna jakt kommer jag ta upp i en annan punkt där jag beskriver exakt vad jag gjorde fel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade varit och roleplayat med mitt gäng och haft det roligt de var ändå ganska sent de började närma sig 19 och jag skulle gå äta men de slutade upp med att vi åkte från hamnen där vi hade varit och haft ett litet möte me några och gjort lite kriminella affärer i RPn och vi åkte därifrån upp mot clipstower där vi bor och påvägen till clipstower så passerade vi mirrorpark och eftersom att vi har krig med ett gäng som bor där så såg vi en person där som åkte ut därifrån och körde så jag körde lite sen så började jag tuta åt han för att försöka få han att stanna men de ville han inte utan han valde istället att åka iväg och försöka tappa oss och så jagade vi han sen när han stannade när han insåg att vi va efter han fortfarande efter att vi hade åkt ett tag så stannade han och jag hoppade ut för att kidnappa personen jag började rikta och han valde att bryta mot en av serverns grundregler som är Fearrp så han körde iväg och då skjöt jag då jag reagerade snabbt och sen åkte jag därifrån jättesnabbt då polisen inte skulle komma efter det så åkte jag lite vi till ett till möte med ett annat gäng då de va en konflikt med min medlem och andra gängets medlem som jag ville reda ut för att inge starta något stort sedan efter de mötet blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta var inte en felaktig ban på så sätt så jag gjorde lite fel och jag är medveten om dom felen jag gjorde och som skedde men vill gärna få en till chans då det ändå är fredag och jag vill kunna visa att jag värkligen kan rpa socialt och ta en paus från kriminell rp lite nu och köra lite krigande ich försöka skaffa lite importer

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad lite tidigare mest när jag var ny på servern sen några gånger innan,

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hur jag hade kunnat göra annorlunda är att jag borde inte skjutit och bara gjort en anmälan på personen i forumet då om han kör iväg när han har vapen riktat mot sig så bryter ju han mot grundregel kapitel 4.1 - D som är fearrp och då kunde jag gjorde så att personen fick åtgärder på de jag ber om ursäkt för de jag gjorde.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja har lärt mig att jag borde förlänga senarion och inte alltid använda vapen sorry.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka