Accepterad sina | Ban överklagan [San]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sinan..

Icke Medlem
Meddelanden
155
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199085463719/

Ditt Hex-ID: 1100001431128a7

Vad är din discord tagg? 𝓢𝓲𝓷𝓪𝓝#5861

Vem var det som bannade dig? San

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är temporärt avstängd från Unive ◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥ BanID: ivnuwp Anledning: Metagaming Går ut om: 2 dagar 11 timmar 31 minuter Placerad av: San ◣

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag metade

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. så innan jag blev bannad så skulle jag kollar vad som hände ig även om jag vart dödad så jag kommer in checkar lite sen går jag afk i circka 20-25 minuter sen så blir jag hittad av en kompis och så blev det restart (glömde säga det till san) och tog ja senaste men ingen va däe så jag bad om revv och fick revv

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ej en felaktig ban men jag vet att det är dåligt att meta och kommer aldrig göra om det igen

Hur många tidigare avstängningar har du? 9

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina andra bans var när jag var lite ny till rp det var kanske 3-5 månader sän

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte meta.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag och jag kommer aldrig göra om det igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Låter dig komma in på servern och rollspela men vill ej se detta hända igen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka