Accepterad sina | Ban Överklagan [Limpis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sinan..

Icke Medlem
Meddelanden
155
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199085463719/

Ditt Hex-ID: 1100001431128a7

Vad är din discord tagg? sinan1#0002

Vem var det som bannade dig? limpis

Hur lång tid var din ban? 5 dar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-03-21 182648.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För de va skit dålig lagning rp.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände innan var att jag och mina vänner kör runt o så träffar vi på ett gäng som vi har krig med vi stannar för en grabb behövde ta ut sitt vapen så kommer dom när de ser att han e står där ba så de kommer ingen dör från oss men de vet jag ej så vi åker hem till kartellen och lagar bilen, de som hände var att jag trodde att vi hade en bil efter oss de i bilen min sa "DE FÖLJER EFTER KÖR HEM KÖR HEM KÖR HEM) så jag kör hem redan då e jag lite stressad så jag kör in o de är it kvar men de visste inte ja förran 30 sek efter när ja börjat laga så jag va stressad så ja glömde anvönda mig av /me tar ut delar /me felsöker /hittar fel, Ber om ursäkt om mitt misstag!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det va ej en felaktig ban då de var dålig lagnings rp att inte ta ut delar o felsöka vad felet var på bilen de var ej felaktig ban

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har ej blivit bannad för detta tidigare mina andra bans e från febuari 2022 då jag va ny t rpn sen resten av bannens är lite blandat.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att även under stress att komma ihåg att man ska rpa på att ta ut delar inte att tro att delarna finns i mina fickor o att jag bara tar ut dem, De skit dåligt gjort av mig

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag verkligen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka