Accepterad sina | Ban Överklagan [Geth]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sinan..

Icke Medlem
Meddelanden
155
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199085463719/

Ditt Hex-ID: 1100001431128a7

Vad är din discord tagg? sinan1#0002

Vem var det som bannade dig? Geth

Hur lång tid var din ban? 10 dar men nu 9 dar o 19 timmmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-03-10 111213.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag valde att emote abusa för att komma igenom en dörr, Som jag sett det så händer detta ganska ofta tex när sjukhus dörrarna e låsta då buggar varje person in och ut sen samma med gänghus

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Så innan jag blev bannad så skulle ja och mina polare gå och lacka om bil färgen på min bil då vi åker runt ett tag innan kanske 15 min innan jag kommer på att jag vill byta färg på bilen och då så åker vi till sc styling då var de ej öppet sen vianor då var det ej öppet sen efter 30mi ish så åker vi tillbaka till sc o vianor så ser jag att en bil är där inne det är då geth (tror jag för när han gick i noclip försvann bilen) sen efter så åker ja o mina polare sen efter så puttar han ut mig i bilen jag puttade tillbaka och vi båda skrattade sen drar han fram vapen och skjuter mig sen blir jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta känns som en felaktig ban då för mig gick ja ej igenom väggen de såg ut så på klippet för att ja kom ej in ens i vianor de därför jag sprang igenom väggen på klippet, Kunde ej klippa då min disk space är propp full tyvvär ber om ursäkt till geth de skall ej hända igen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad för detta innan då de va tidigt 2022 var bara ickemedlem då så kunde ej reglerna så väll :) Men nu kan jag alla regler men de som hände nu var lite pinsamt men jag rpade på me men tror ej han såg det.. Det är så de är iaf Hoppas du kan förlåta mig Geth.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att ej emote abusa genom att försökabugga mig in på stället då det är ett regelbrott pinsamt av mig Jag vet, Har lärt mig as mycke från denna ban tack vare geth

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag att istället att bugga igenom så ska jag ba vänta tills personen kommer eller ha tålåmod tills dom öppnar

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka