Nekad sina | Ban Överklagan [Geth]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sinan..

Icke Medlem
Meddelanden
155
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199085463719/

Ditt Hex-ID: 1100001431128a7

Vad är din discord tagg? sinan1#0002

Vem var det som bannade dig? geth

Hur lång tid var din ban? 10dgr

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-03-10 111213.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Han valde banna mig för att jag emota abuse in på vianor.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Så innan jag blev bannad så körde jag och mina kompisar runt i min bil för att vi skulle byta färg på den så ser ja att nån jobbar där men de va en staff som anställt sig själv på vianor och byter färger o ljus o sånt, så sen så kör vi bort sen så blir ja utputtad ur bilen så åker vi t gamla sjukan han puttar ut mig igen sen så kör ja och stannar för kolla min dc sen blir jag skjuten

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det va ej en felaktig men känns lite felaktig då jag vet ej om han såg mina /me men jaja de bra beslut av han om han int vil unbanna gör jag en till om 24h

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har vart bannad för detta innan men de va länge sen, Tidigt 2022

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte rpa på att emote abusa, Skulle rpa genom att göra kanske en emote /e push2 o han it öppnade eller vad som han än gjort tror han anställt sig själv ellr något för å pimpa hans bil vet ej om man får de.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag, Kommer ej emote abusa igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka