Accepterad sina | Ban Överklagan [Doughen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sinan..

Icke Medlem
Meddelanden
155
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199085463719/

Ditt Hex-ID: 1100001431128a7

Vad är din discord tagg? Askar 47#6580

Vem var det som bannade dig? doughen

Bild på banmeddelande: cd81c8f3035ba334341e6bd7987009c1.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För min voicechanger va it på

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Så innan jag blev bannad så skulle jag rpa med mina kompisar o försöka kidnappa ett visst gäng så jag går ut ur huset o tar ut en bil sen hoppar ut fär min grabb ska hoppa bagaget så han gör de o sen blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker ja och nej Först jag trodde den var på jag hade satt på den från den appen sen så när jag går ig var den inte på för min mic var fel mic input om han inte vill tro mig så får han det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har inte blivit banand förr detta tidigare men mina andra bans var när jag var hängde med fel spelare som int hade nån social rp

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? det jag kunde gjort var att dubbel kolla att den var på men annars vet jag inte vad jag skulle gjort

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka