Accepterad sina | Ban Överklagan [Bl0cket]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sinan..

Icke Medlem
Meddelanden
155
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199085463719/

Ditt Hex-ID: 1100001431128a7

Vad är din discord tagg? sinan1#0002

Vem var det som bannade dig? Bl0cket

Hur lång tid var din ban? 8 dar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: f3b55a141662154d49447c87303d68c9.pngc15011e39011caca9f97a6b588bfd66d.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag inte rpade på skador när jag flög, Men som ni kan se på bilden över mig på bilden så ligger jag under bilen död och frågar om jag kan revva av de som hållde mig sen så revvar jag, Fattar ej hur jag ska rpa på skador när jag är död då bara min polare kan rpa, Om jag kan rpa där så vet ja inte hur tyvvär.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Så precis innan jag blev bannad så var ja död å sen skulle jag bli tagen till sjukan sen så buggas ja, Sen så frågar ja dom som hållde mig om jag fick revva så fick ja, Han sa ja precis vid sjukan så då revva jag, Klippet jag blev bannat för visar att jag ligger under bilen klart o tydligt och jag kan ej rpa där,

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nja, På bilden som är ovanför ser man att jag ligger under bilen död så jag vet faktiskt inte om det är felaktigt eller inte det är helt upp till bl0cket om han vill att jag inte ska få rpa så är de hans beslut jag ska ej argmentera :D

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad för detta tidigare och har lärt mig av mitt misstag synd att det sluta så här men detta skall ej hända igen!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet ej jag var död så vet ej vad jag skulle gjort där men nu vet jag iallafall!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka