Nekad sina | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sinan..

Icke Medlem
Meddelanden
155
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199085463719/

Ditt Hex-ID: 1100001431128a7

Vad är din discord tagg? mudafukca11#6580

Vem var det som bannade dig? philip

Bild på banmeddelande: 28165242299804756e38ae5aec2d2f77.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag var inkompetent och jag hade 15 bans på 3 månader

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. så innan jag blev bannad så blev mitt gäng stormade av polisen jag såg inte att de stormade men de stormar och får mig direkt genom att skjuta mig i huvudet direkt, Sen så blir jag tagen till sjukhuset o får vård sen så hoppar ja in i bilen med min polaer o han åker tillbaka till stormningen, Vi ville ju ta kroppar med de gick inte så min kompis börjar skjuta så jag också, Sen så är alla döda men sen så blir nåra typ tagna till sjukhuset (poliser) sen så kommer de runt 3 stora piket bilar som ska ta kroppar säger dom vi frågar om vi kan få snacka med en viss polis de säger att han inte e vaken så de får ta kropparna sen så sköt nån person däcken på de stora piketbilarna sen kör de så hoppar jag upp på den piket bilen vet ej vrf, men sen de som händer efter va stört som fan, Jag hoppar av och börjar skjuta medans alla andra också skjuter det finns ett klipp på det också men de var någ det inte ens det stördaste jag gjorde den kvällen, Jag började byta kläder mitt på en gata ta fram stora aks eller andra rifles från min pung o börja skjuta mer problem finns + clips Den kvällen var jag på något, Trodde att jag skulle få indragen krim till o börja med men det blev bara värre, Permaban. Sen vrf jag blev bannad är kanske också för jag har 15 bans för 3 månader

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var verkligen inte felaktig ban då det finns klipp på mig när jag är helt cp som de våre nån freeroam server. o sköt mot allt o alla jag liksom skjuter upp i luften på helikoptrar som ett dowwe som är inte okej, det är grova regelbrott det, som jag sa det finns dåliga klipps på mig som jag ångra att det inte fanns.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ar ej blivit bannad för detta innan men mina andra bans var när jag hängde med fel gäng o personer, gänget som jag var med i var ett problem vi ville bara skjuta kändes det som då tyckte jag de var tråkigt att inte nån brydde sig om gänget. sen de andra är lite tidigare när jag väl började rp och kunde inte reglerna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag kunde gjort annourlunda var att inte göra som de andra som jag vet blev bara jag och en annan kille . Men det jag skulle gjort annorlunda var att inte skjuta allt o alla som de våre nån lall server eller skjut server ochh tänkt på min rp, de är skämmig rp som jag skämms över o kommer förtsätta ångra detta ett bra tag till.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag verkligen gjort det jag lärt mig är att inte bete mig som de andra som är runt mig jag ska tänka på min rp jag ska förbättra min rp om jag då blir accepterad, den kvällen var jag blev bannad , Jag har en sak till o säga, en förlåtelse till alla på servern som jag skadade den kvällen o även jag var på unive, Sen vill jag förlåta alla som läser denna överklagan förlåt, Förlåt för jag gjorden din rp tråkigare genom att inte vara social förlåt till 320 limpis alla mod alla helpers alla MA alla medlemar hoppas ni alla kan förlåta mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka