Inaktuell sina | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sinan..

Icke Medlem
Meddelanden
155
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Sina

Ditt discordnamn: 𝓢𝓲𝓷𝓪𝓝#5861

Ange ditt födelsedatum 24 Augusti 2009

Varför ska just du bli staff? jag tycker att jag ska bli staff för att jag vill och kan hjälpa servern på bästa sätt och jag är aktiv massa timmar om dagen och då så jag kommer jag ta min tid till staff arbete då jag tycker det skulle varit kul och jag gör det inte för det e kul jag gör det för att förrbätra rpn hos alla så vi blir en ännu bättre server mig då jag har koll på rpn utan för krim o medlemar. och har mogen rp och kan alla regler och vill förbättra allas rp. Jag kommer säga till att rpn kommer vara på högsta nivån som möjligt för alla, jag känner att jag skulle passa bra i staff teamet för att jag e snäll och aktiv och kan min tid i support och i staff arbetet vet när man ska använda /svban eller /kick /ban osv.Här är en liten snabb förklaring av vad jag skulle göra, sen så kommer jag dva bilar som står mitt i vägen och e helt sönder så ingen kör in i den, jag vill höja andras rp nivå samt banna dom som inte kan rpa som tex kör över massa folk på piren osv. vill att servern ska va en mer trygg plats än den redan är så folk kan känna att dom tex inte ska bli inkrockad i o dö osv. Jag vill och tror att dom kommer att känna att jag e en trevlig support som tar bådas sida i ett ärende och kommer att göra mitt bästa för dom ska tycka bra om mig så dom känner sig trygga på serven. jag kommer att höja så många jag kan rps nivå samt min egen, tycker att de kan bli bättre med rp nivån på olika spelare. då jag ofta ser lall och slagsmål på gröna zoner och det ska inte förekomma över huvudtaget och det ska jag jobba för så alla kan känna sig trygga. jag kommer ta många reports så folk vet att dom kommer få hjälp snabbt o smidigt, och så ska de va. kommer att specca mycket o de är därför jag vill bli staff så jag kan hjälpa andra och mig själv. Jag kommer att va snäll o trevlig i support så dom känner sig bra bemötta och tex inte tvinga framm en +rep för att man ska bli upphöjd och detta har jag stött på flera gånger och det är inte trevligt, jag kommer dva bilar så dom inte står fel parkerade osv.
--------------------------------------------------
• Bra staff arbete.
• Ta hjälp av andra staffs och lära nya saker
• Göra servens rp Bra och seriös så att alla ska ha kul
• Hjälpa folk i support så att alla ska få hjälp med det dom behöver
• Utveclka min Rpa och alla andra på serven
• När jag bannnar någon kommer jag skriva anlednigen till bannen och jag kommer skriva att de får ej göra det så att dom kan tänka på det till nästa gång och sen säga ta en titt på reglerna tills nästa gång så de fattar vad de gjorde fel så de blir bättre på rp och det förbättrar rpn

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? måndag 16.00 - 22.30

Tisdag 16.00 - 23.00

onsdag 16.00 - 23.00

torstag 16.00 - 23.00

Fredag 15.00 - 05.00

Lördag 09.00 - 03.00

Söndag 10.00 - 00.00
---
på lov så kommer jag vara mer aktiv så

Hur länge har du spelat på Unive? 9 hela månader och jag aldrig tröttnat på server för det e sååååå kul o rpa.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej det har jag inte men jag är sv och kan massa kommands och har kollar på limpis och philips live och har sett lite commands hit och dit och har älskat hur kul och roligt det ser ut här är commandsen jag kan
--------------------------------------------------------
/ooc (text) . här skriver du ett meddelande som t ex: Sluta flöda . när folk spammar twitter eller blocket.
/specoff . är när man slutar specca någon.
/spec (de respectiva id) . är när man kommer följa efter någon i spectator mode

/toggleid . kunna se en spelares id

/togglename . kunna se en spelares namn

/sc (text) . kunna skriva i staff chatten

/announce . skriva ut något till alla spelare

/ooc (text . skriva till spelare i ooc ig.

/tpm . då har du en gps och skriver detta så kommer du teleporteras till platsen detta kan användas i donation.

/setjob (respectiva id) . kommer du anställa någon

/m (id) . kunna skriva privat till någon ig

/goto (id) . då teleporteras man till de respektivas id

/dv (meter längd) . för att kunna "delete vehicle"

/who (id) . kunna se spelarens ig roller

/kick (id) och (anledning). kunna sparka en spelare

/svban (id) och (anledning) . kunna banna en spelare i 60 minuter / 1 timme.

/revive (id) . då kommer jag att revva en person som har dött för t ex bugg.

/sqlbanoffline (hex id) (anledning) (längd) . då bannar man en person som är offline, kan vara att personen t ex c loggade men man han få personens id

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Krimminel,Rp,Jobb

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka