Inaktuell sina | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sinan..

Icke Medlem
Meddelanden
155
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Sina

Vad heter du på discord? Sinan ♠឵#5263

Ange ditt födelsedatum 24 Augusti 2009

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som vill mig att bli MA är att jag har ju rpat ett bra tag o bara varit SV men nu vill jag gå vidare till MA och testa på det jag skulle är något för mig, Jag vill hjälpa folk bli medlemmar så vi på unive blir bara större och större och vill hjälpa dom utan medlemskap och bli medlemmar och så att dom börjar på nya jobb.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tycker ni borde välja mig som Medlemskap Ansvarig för jag är en aktiv person inom yrken som MA t.e.x Och jag är en person som gillar att göra saker Länge som MA efter ma vill jag självklart jobba upp mig till Helper Men som person så skämms jag inte om vad jag säger om jag kanske säger något fel i en intervju så blir jag inte pinsam eller något jag bara lugnar ner mig själv

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska alltid vara snäll och visa respekt så dom känner sig välkommna till servern.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Alltid när nya medlemar eller icke medlemar kommer till en ny server tycker jag är det viktigaste att dom kan känna sig hemma vilket dom kommer göra.
det är varför jag tycker vi alla måste hjälpa till att få dom att känna sig det,

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Dom ska kunna förstå rp Ha en förståelse för rpn dom ska kunna bjuda sig

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Mitt ansvar är att se till vilka jag tar in om dom är seriösa mogna, och har ansvar till korruption att inte bara släppa in folk som jag känner eller ba aa välkonmmen efter dom fått fel på några frågår

Hur ser din aktivitetet ut? Måndag 11:00-22:00 5:10-22:00 Tisdag: 11:40-22:15 Onsdag: 11:50-22:30 Torsdag: 09:10-23:00 Fredag: 10:50-09:00 Lördag: 13:00-04:00 söndag: 09:00-22:00 På Lov ser de ut så här Måndag: 09:00-09:00 Tisdag (24H): 11:00-05:00 Onsdag. 09:00-05:00 Torsdag: 10:00-06:00 Fredag:11:00-06:20 Lördag:09:00-07:00 Söndag: 12:00-04:00

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka