Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197987526607/
Ditt Hex-ID: STEAM_0:1:13630439
Vad är din discord tagg? walid#9804
Vem var det som bannade dig? Ax3l
Hur lång tid var din ban? 7 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Snor Tjänstefordon
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag gjorde ett misstag
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag såg en securitas bil utan en dörr så jag satte mig i den och körde, sen plötsligt blev jag utslängd. Jag är ny här detta kommer inte att upprepas
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte blivit bannad
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Har inte blivit bannad innan
Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag borde ha läst reglerna tydligare, det är något som jag gjort nu därför är jag säker på att det inte kommer hända igen.
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: STEAM_0:1:13630439
Vad är din discord tagg? walid#9804
Vem var det som bannade dig? Ax3l
Hur lång tid var din ban? 7 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Snor Tjänstefordon
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag gjorde ett misstag
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag såg en securitas bil utan en dörr så jag satte mig i den och körde, sen plötsligt blev jag utslängd. Jag är ny här detta kommer inte att upprepas
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte blivit bannad
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Har inte blivit bannad innan
Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag borde ha läst reglerna tydligare, det är något som jag gjort nu därför är jag säker på att det inte kommer hända igen.
Har du läst våra regler? Ja