Nekad simpsons | Medlem ansökning Plexy

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

simpsons

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199045493231/

Vad är ditt namn i verkligheten? Robin dogan

Vad är ditt discord namn? Simpsons#5626

Vad är ditt födelsedatum? 3 Februari 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bengt svensson och är 25 år gammal. Han är väldigt bil intresserad och vill äga en del bilar. Bengt har det svår i livet med brudar. Han har tinder men ingen vill ha honom. Även om han har varit på tinder i 3 år. Inte ens dejta någon. Hans favorit bil är Volvo 240. Bengt går i golf ,han tävlar för att få pengar. Han jobbar med att laga bilar och gjort i 5 år, det är även hans drömjobb. Innan jobbade Bengt med att sälja chips (OLW). Han provsmakade smaken som heter grill. Efter 2 år av smak provning gick han upp tio kilo. I skolan så studerade Bengt om först teknik men sen blev han intresserad av bilar så började att studera meck och bil. Han inkomst ligger på 20 000 kr innan skatt. Han äger en lägenhet på 2,3 miljoner kr. Nu har han på väg att flytta till en stad som heter Unive och längtar mycket.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att jag ska bli medlem på denna server för att jag är väldigt bra på rp. Jag kommer också kunna bidra med roliga scenarion och göra minnen med nya folk. Jag vill också bli whitelistad så jag kan utveckla min rp nivå och ta nästa steget o rpn. Sen så erbjuder jag mycket social rp från mig och bidrar med det också.

Vad kan du bidra med till serverns RP? det som jag kan bidra med är att ta allt så seriöst som det går och få mitt jobb att höja rpn nivån genom att verkligen villja detta.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? du ska försöka så att båda partena får så roligare scanarion som möjligt

Hur hittade du Unive? Jag hittade servern genom att min kompis titta på nån som spela unive och när han fick mick så börja han spela på servern och sa att jag skulle spela med han jag sa att jag kan försöka och det va jätte roligt nu är det mitt Main spel/server

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka