Accepterad simpsons | Medlem ansökning [Chicaucau]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

simpsons

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199045493231/

Vad är ditt namn i verkligheten? Robin Dogan

Vad är ditt discord namn? simpsons#5626

Vad är ditt födelsedatum? 3 Februari 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bengt svensson och jag är 25 år. Bengt växte upp i en liten by i Sveriges djupa skogar. Han älskade att tillbringa tid utomhus, vandra, campa och utforska landsbygden. Han hade en svår barndom med mycket alkohol- och drogmissbruk inblandat. Så vid 16 års ålder började Bent gå i sina föräldrars fotspår och blev till och med Sveriges mest kända fotgängare.Under uppväxten gick han inte i skolan eller lekte med kompisar.
Han sålde droger i varje hörn av gatan han hittade. Så han hade inte ett riktigt jobb eller en riktig vän. Vid 20 års ålder, när Bengts föräldrar båda dog av en överdos, tog han tag i sitt liv och påbörjade rehabilitering. Bengt är reporter som jobbar idag. Bengt är väldigt nära känslor och brukar alltid vara glad. Hans stora intressen är bilar och att träffa nya människor, vilket gör honom otroligt social. Han hoppas hitta många vänner som kommer att vara stödjande och lojala.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer att bli medlem för att jag gillar RP-gemenskapen och jag kan alla regler så jag kommer att ha bra RP och försöka höja den på servern. Jag skulle vilja kunna komma tillbaka till min gamla server efter att jag bytt server, men nu vill jag komma tillbaka. Jag kommer bidra med många roliga scenarier och jag ska vara aktiv och trevlig mot alla som spelar på servern.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag vill göra staden säkrare, göra servern bättre och ha kul att spela med andra.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? om jag till exempel blir kidnappad kommer jag att låtsas vara rädd istället för att förstöra non rpa scriptet eller något om någon kidnappar mig för att jag kanske har tagit en av deras gäng så jag måste låtsas vara rädd och rpa så gott de kan och försöka för att göra det kan de få ett bra manus.

Hur hittade du Unive? Mina vänner och min kusin berättade mycket om Unive RP så jag testade det och jag har haft massor av kul på servern och jag tänker fortsätta rollspela på unive.

Godkänd intervju, välkommen till Unive
:unive:

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts. Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka