Nekad simpsons | Ban överklagan (autistikjoistik)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

simpsons

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199045493231/

Ditt Hex-ID: steam:110000140af41ef

Vad är din discord tagg? simpsons#5626

Vem var det som bannade dig? autistikjoistik

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? BanID: vwncib Anledning: lall, slår utan anledning Går ut om: 1 dagar 23 timmar 33 minuter Placerad av: autistikjoistik

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag och en kille slogs

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag drog och gymma och sen så skulle jag dra så slogs jag och en kille utan anledning

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var mitt fel jag börja slå han sen slog han mig och vi slog varandra

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ena var de sunt förnuft körde jag ber med en bil och andra var när jag rdm vdm en person men det var innan jag läste reglerna och den sista var för att jag en kniv utan en anledning

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag hade bah kunnat dra däifrån istället för och slåss med han

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig mycket av min ban

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka