Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199024842192/
Vad är ditt namn i verkligheten? Noah
Vad är ditt discord namn? Simple#8553
Vad är ditt födelsedatum? 11 Juli 2005
Berätta om din karaktär. min karaktär är en grabb på 20 år från förorten som har haft en dålig uppväxt. Han kan vara lite aggressiv. Han vill driva upp taxibolaget för att få en rullande inkomst och han gillar även att köra bil
Varför ska just du bli whitelistad? för att jag vill söka till taxichef och det kan vara en fördel att vara whitelistad
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? som jag sa jag tycker att det är en fördel att vara whitelistad
Hur hittade du Unive? jag hittade unive för att jag vill ha en aktiv server med många spelare att spela på
Vad har du för mål med ditt rollspel? att ha kul
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej
Vad är ditt namn i verkligheten? Noah
Vad är ditt discord namn? Simple#8553
Vad är ditt födelsedatum? 11 Juli 2005
Berätta om din karaktär. min karaktär är en grabb på 20 år från förorten som har haft en dålig uppväxt. Han kan vara lite aggressiv. Han vill driva upp taxibolaget för att få en rullande inkomst och han gillar även att köra bil
Varför ska just du bli whitelistad? för att jag vill söka till taxichef och det kan vara en fördel att vara whitelistad
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? som jag sa jag tycker att det är en fördel att vara whitelistad
Hur hittade du Unive? jag hittade unive för att jag vill ha en aktiv server med många spelare att spela på
Vad har du för mål med ditt rollspel? att ha kul
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej