Nekad simpan696969 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

simpan696969

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/simpsimpan/

Vad är ditt namn i verkligheten? Simon

Vad är ditt discord namn? Simpan#4429

Vad är ditt födelsedatum? 9 Oktober 2003

Berätta om din karaktär. Sture Persson är 21 år gammal. Han är uppväxt i en liten by i Dalarna som heter Orsa där bodde han med sin mamma och pappa tills hans far bestämde sig för att flytta till Norge när Sture var 10 år gammal, sen dess har han inte haft sån super bra kontakt med han. Han fick sitt första jobb som var ett sommarjobb på en byggfirma när han var 16, Där fick han lära sig att hantera verktyg som han kanske inte skulle gjort om han inte sommarjobbade där. Hans mamma hade det tufft med pengar så han bidrog med så mycket han kunde för att hon inte skulle ha det så tufft det är därfirån han fick med sig att man inte ska tänka så mycket på hur mycket pengar man utom att det spelar ingen speciell roll om du har 45000:- i månads lön eller 25000:- du klarar dig för månaden iaf. Under hans skoltid så vart han rätt så mobbad på grund av att han inte hade dom nyaste kläderna eller dom nyaste skorna. Han lärde sig snabbt att inte bry sig om vad andra tycker om han för det enda som spelar roll är ens egna tankar. Han är även en social, trevlig och bjudande person som har ett stort intresse för bilar. Sture har lagt ner sitt liv i sitt förra jobb som bilmekaniker och han har inga planer på att sluta så hans jobbplaner är att försöka få en plats hos Mekonomen men om det inte skulle funka så kan han tänka sig jobba som Taxi cauför, Där kommer han visa sin sociala & trevliga sida som förhoppnings vis lära känna nytt folk och få nya vänner. Han tål en hel del men om nån står och håller på att jävlas med han ett bra tag så kan det bli så att han ryter tillbaka. Han har inte så många fobier men en utav dom är att han är ganska rädd för mörker samt att vara i stora områden själv. Han värdesätter vänner högre än pengar, Visst han vill ha så att klara sig för den kommande månaden men det är inget han sitter å stressar över.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag gillar verkligen att rollspela och jag har kollat på mycket youtube om servern! verkar extremt rolig och HÖG rp nivå! Gillar hur ni har fått upp eran spelarbas på så kort tid. Jag gillar att spela som polis mycket roligt enligt mig lol, Jag kommer spela väldigt mycket på eran underbara server...

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag gillar scripts, mycket spelare, roliga scenarion, koola bilar och mycket med tjejor

Hur hittade du Unive? Cosmobt yåtube

Vad har du för mål med ditt rollspel? pengar, makt, vapen och polis

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag ska bli maffia boss och äga hela servern, Kommer antagligen spela som polis ochså för jag gillar makt som sagt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag har spelat på swedish knight och färjestaden och multistaden

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag :D

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka