Inaktuell Simpan | Whitelist ansökning [Kela] [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Simpan

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561197960364763/

Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor

Vad är ditt discord namn? Simpan#1732

Vad är ditt födelsedatum? 1 Mars 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bengt Åkesson. Han är en gammal man på 51 år och har bott i Sverige hela livet. Bengt har haft en väldigt bra uppväxt tillsammans med sin bror Hassan. Bengt har haft en trygg och bra skolgång men han har blivit utsatt för bråk några gånger. På skolan som Bengt gick på pågick det massor med kriminalitet. Då började hans kompisar få in han på det kriminella spåret. Bengt startade göra små grejer som tillexempel att sno cyklar och sedan sälja de. De pågick under en längre period tills Bengt startade göra grövre saker. Han började göra person rån och diverse saker. Knarket var även en stor inkomst källa som han hade. Bengt håller på med detta än idag och Hassan har även börjat bli hans kriminella kompanjon. Bengt har försökt att vända livet och försökt skaffa ett vanligt yrke men det går inte för hans register är för dåligt. På den senaste tiden har Bengt blivit väldigt girig och är ute efter att tjäna pengar hela tiden då han är intresserad i bilar. Men ibland råkar Bengt trampa på fel fötter och hamnar i bråk med gäng. Han har alltid haft respekt för de större gängen då han inte vill ha något problem med de. Men det återstår att se hur vägen går till att tjäna pengar då Bengt är ganska nyinflyttad i staden.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker att jag är en bra spelare som har sunt förnuft och jag har mycket erfarenhet inom RP. Jag kommer även kunna bidra till servern genom att hålla en hög och bra RP nivå.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad för att jag tycker att detta är en bra och seriös RP server då jag också har lagt ner mycket tid att spela på den. Tycker faktiskt att denna servern även har VÄLDIGT aktiva staffs som kan hjälpa till om man har något problem eller liknande. Mina vänner har även sökt whitelist som gör mig motiverad till att göra de. Servern har även en bra och stor spelarbas med många slots som gör det roligare och mer socialt folk att prata med som jag tycker är väldigt roligt.

Hur hittade du Unive? Jag hade en kompis som rekomenderade den för mig. Jag tänkte att jag ger servern en chans och nu är jag fast i den. Har även sätt någon klipp på youtube.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är alltid att förbättra mitt RP. Att jag kanske tänker igenom ibland "vad kunde jag gjort bättre där osv". Men jag vill också ge underhållning till andra spelare, att jag kan bjuda på mig själv. Jag kan tycka att jag har lyckats när någon skrattar.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Spelar inte på några andra servrar.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka