Nekad Simpan | Ban överklagan[Vible]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Simpan

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197960364763/

Ditt Hex-ID: 1100001000182db

Vad är din discord tagg? Simpan#1732

Vem var det som bannade dig? Axel

Hur lång tid var din ban? 14 dagar och 23 timmar.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? "kriminell utan kriminell roll"

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att de bannade mig för att de antagligen tyckte att jag gjorde fel (som jag själv kan intyga på att jag gjorde). De bannade mig för att jag inte följde en av serverns regler.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var under ett scenario brevid vianor då jag och mina polare snackade med en grabb. Jag tog fram en uzi för att visa han att detta är på allvar. Sen rykte någon staff in och gjorde sitt jobb.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ingen felaktig ban. Jag var delvis medveten om det men inte helt. Hela historien varför jag vart bannad handlar om kriminell rollen. Jag har inte kriminell rollen och har väntat på whitelist väldigt länge. Därför tänkte jag "men jag kanske kan göra några roliga scenarion utan kriminell rollen" men det funkade inte. Jag är fullt medveten om varför jag vart bannad och har full förståelse till detta. Men det som är grejer är att jag inte är kriminell på "heltid" eller vad man ska säga. Jag göra bara kriminella handlingar ibland för att skapa roliga scenarion. Dock så har jag varit medveten att de kan komma konsekvenser men detta är min poäng att ni ska förstå. Jag gör detta för RP.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, jag har en tidigare ban gällande en biljakt som misstolkades. Jag satt i en stor GMC pickup och vi hade polisen efter oss. Efter som att GMC's är stora tänkte vi "men vi kan säkert köra lite offroad med den här bilen". Det slutade med att hela scenariot misstolkades då vi hade "hoppat" med bilen och detta ansågs som powergaming. Då vart jag tillfälligt avstängd.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Absolut. Jag hade kanske tänkt med "sunt förnuft" och inte kört offroad. Då de kan anses vara fail RP som detta fallet var. Men från min vinkel var det ingen stor grej. Istället kanske man hade kunnat åkt på vägen så att polisen också får ett roligare scenario då de kan följa efter. Men jag gjorde fel och det står jag för. På den nya bannen jag fick nu hade jag kunnat gjort annorlunda. Jag skulle kunnat skita i och göra den "kriminella handlingen" som utfördes vid platsen. Men annars det ska inte vara några problem.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att man ska lyda reglerna (det är en självklarhet för mig också) men tyvärr så gjorde jag ett annat val. Dock så förstår jag mer och vet även att det kan bli stora konsekvenser av hela grejen. Kommer inte göra om detta, jag kommer ta tag i mina ansökningar och skicka in de. Men det som är grejer varför jag gjorde detta är att staff inte har kollat min senaste whitelist ansökan. Därför har det inte gått för mig att få kriminell rollen. Och ja, jag kan vara ärlig och säga att jag var lite "girig" och inte hade så mycket tålamod till att vänta ännu längre på whitelisten för att sedan söka till kriminell rollen. Men det blir också lite lockande när de jag spelar med har den. Då kan det bli lätt att man glömmer bort. Men ja som sagt erkänner jag till detta och det är erat beslut. Tack för mig. (Ni kanske tror att jag är en lallare eller något men jag diggar servern och RPt.)

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka