Nekad Simpabob | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Simpabob

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: Simpabob

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/simpaboben/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Simpabob

Vad är din discord tagg? Simpabob#6926

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RDM I Greenzone

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? RDM i Greenzone.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi bråkade med en kille som hade försökt råna oss samt hotat oss innan, sedan kom han i en orange tesla och körde över mig 2 gånger då jag sparkade på hans bil som han blev arg över, sedan började vi slåss och han drog upp baseballträ och då hoppade min vän in och hjälpte mig att slå ner honom.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban för admins visste inte backstoryn till händelsen, men vi gjorde också fel då vi inte visste att bilfirman var en greenzone.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej jag har inte vart bannad tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat hålla tillbaka mig och inte ge mig på killen som tidigare har hotat oss och varit allmänt uppkäftig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att kolla nogare på vad greenzones är.

Har du läst våra regler? Ja

Du förstår inte ditt fel. Det är ALDRIG tillåtet att slåss i Greenzone oavsett scenario

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka