Accepterad Simpa | Medlem ansökning [tjo0mannen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Simpa

Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Simon.j

Vad är ditt discord namn? Yngve jordhög#kräftskiva

Vad är ditt födelsedatum? 27 Januari 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Lill Abduol 25 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Smått agresiv,rolig,omtänksam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han hade en huvsatt bra uppväxt med lite bråk och inte så jätte mycket pengar,han valde att ta tag i sitt liv och började att jobba för att få in en inkomst, helst vill han att han bara ska få in pengar på sitt konto och ha ett stabilt jobb me allt kan ändras me tiden

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har bra rp nivå och vet hur man får ut så mycket som möjligt på olika senarion, samt vill jag också ha så kul det bara går och alltid ha i tanken att det ska va fear rp.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att det ska vara som lika för båda och man ska inte alltid ha fördel i senarion och man ska liksom få ut så båda tycker det är kul. Tex: Du blir rånad eller att du rånar och du bara typ skjuter den andra så du kan bara åka där ifrån eller tvärtom

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja nån gång har det hänt att jag har rdm från förr är man spelade och det lärde jag mig mycket av och kommer aldrig att hända igen. Samt löste vi det i support och allt löste sig

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Vdm- inte köra över folk med bil bara för sakens skull, Rdm- du ska inte bara döda någon utan anledning, Fearrp- spela för båda motparternas skull

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är driven och kommer att vara så aktiv det bara går,samt har jag mycket erfarenhet från när jag spelade mycket innan.

Hej!
Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.
Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: <https://discord.gg/unive>

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.
Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: <https://discord.gg/unive>

Vondahri är mitt användarnamn

Hej!
Du har fått instruktioner från högre uppsatta att verifiera dig med BankID av olika skäl.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Hej!
Du har fått instruktioner från högre uppsatta att verifiera dig med BankID av olika skäl.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Det funkar inte för mig tyvärr står att det är ett fel när det skulle gå igenom. Mvh

Kan du skicka bild till mig i PM, om vilket error kod som kommer upp?

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju annars nekas du automatiskt. Lycka till!

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga av tjomannen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka